Now i need you back in my zone

Det har varit full rulle hela helgen, minst sagt.
Bland annat så var det fest i Bålsta, helt ok, men ingenting mer.

Alla människor får kickar av olika saker här i livet, helt klart.
Folk runt om kring mig känner kickar av stora fester, snygga killar och vem som blir fullast på fest, det kanske inte är exakt så men jag upplever det lite på det viset ibland.

Jag har höga mål med mitt liv och värdesätter mig högt.
Jag får kicken när folk som är 10-15 år äldre än mig ringer och frågar ifall jag har tid/möjlighet att träna och tävla deras hästar, det är status mina vänner.

Shit pommes vad jag vill det här, och min darling är på väg upp igen. kan det bli bättre? I don`t think so.
love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0