Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.



Sitter i skolan och har den här äckliga håltimmen som vi har varje måndag, jag tycker att den är så onödigt lång, från kl: 9.45 - 13.00.
När man gick i örsundsbro så var ju drömmen helt klart att få ha håltimmar, men shit, jag slutar mycket hellre tidigare,
allting blir ju så stressigt när man slutar 4 varje dag och sen ska man pallra sig iväg til stallet efter det, men som sagt är det vell ganska soft igentligen, tisdag och torsdag har jag ju bara lektioner efter lunch, så vrf klaga igentligen ?
under håltimmen har ´jag och pappsen ifa vart och fixat nytt pass till mig, börjar ju bli lite brådis i och med att vi åker till gran canaria snart.
Man känner sig inge vidare brun så det blir skönt att komma hem brun som en pepperakaka, när allt är som kallast och jävligast. 

Nu ska jag och Lisa kila iväg till Inter Sport och beställa våra kläder som vi ska FÅ av skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0