And hell yeah, I'm the mother fucking princess.



I stort sett hela dagen har spenderats vid Enköpings ridklubb, SM är ju i full gång kan jag lova, och fan så kul.
Om några år blir det Majsans tur, tror verkligen att det där är en stjärna, har suttit på hästar för ett värde av miljonbelopp,
inte bara för att det är min egen häst, för alla tycker vell uppenbarligen att sin egna häst är stjärnan.
Nej satan, det här blir bra.


Shih i helvete!
Han ringde till nyss och ba: jag är påväg in till akuten nu, det är hjärtat, men jag vill bara säga att jag älskar dig Hanna;O
Men helvete heller, du ska ju inte dö ? jag vet inte, men hur som helst så vill jag bara säga det.
Min bror brukar aldrig ens säga att han älskar mig, Är det nu man ska börja oroa sig eller vaddå?
Det lär bli akuten inatt för min skull.
Älsklingsbror du vet att jag aldrig skulle kunna gå vidare utan dig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0