Hot as ice

Har inte bloggat på några dagar nu. Jäkligt skönt att Linis förlorade våran lilla tävling efter bara två inlägg. Jag som trodde att vi skulle få hålla på i evigheters evigheter. HAHAHHA, när man talar om trollen. Sitter för tillfället i datasalen där vi har som glasväggar, så det hörs väldigt bra både ut och in, får egentligen inte ens sitta här för det är en annan klass som har lektion. Vilka kommer då? om inte Sandra och Linnea, trycker upp deras telefoner mot rutan och spelar upp en asssss ful ringssignal. JAG DÖÖÖR. Hela klassen kollar snett på dom. OJOJ vilka flumbollar! jag vill nog inte ens veta hur fredagen kommer sluta med dom där två. GALET I THINK. nej bloggen, nu måste jag springa iväg till sötnosarna. Ha det, puss du vet vart!

Kommentarer
Postat av: linnea

DU är en flumboll!

2009-10-12 @ 18:26:30
URL: http://neawestins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0