Hypnotized

Hatar den där äckliga råttfärgade utväxten som man alltid får, inte bra!
Jag gör slag i saken och kör en liten blondering såhär på söndagskvällen.

Dagen kan förövrigt vart det lugnaste.
vaknade runt 11, och så länge har jag inte sovit sen jag vet inte när.
Sen cyklade jag och mori till stallet också, beachen närmar sig och då måste man vara fit!

Annars har det som sagt inte hänt mycket, jag fick igenom Majsis idag.
Hennes och min vecka har inte vartit speciellt bra, men imorgon är det träning för Anita efter skolan och då blir man ju alltid så inspirerad och taggad på nytt. I need it!

Nej nu ska jag ner och käka kvällsmat och sen får jag ta bort min lilla hårfärg.
Hoppas inte att det blir lika gult som förut när jag och kusin vitamin färgade.
Satan i gatan vad gult det blev :O det var inte kul någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0