My life would suck without you <3

I måndags kom jag hem från en hård och intensiv vecka hos Anita.
Jag har haft det underbart med sköna människor och en mycket lyckad tävlingshelg.

Var i Kumla med hela gänget stall Sande, tror att vi hade med oss 13 hästar totalt.
Majsan var iaf fin som alltid. För att citera Anita " vissa hästar är nollor och andra är fyra eller tolv-felare, det får man ha med sig när man går in på banan så blir man inte så besviken om man har ett riv eller två"
Och det är precis vad jag har, en riktigt noll - häst! Går i stort sett alltid felfritt (om inte gör jag någon riktig ryttarmiss)

Imorgon kommer mormis över till mig med lunch, behövs verkligen.
Jag är stor nog att ta hand om mig själv, men....
egentligen. Vem orkar faktiskt laga mat? tydligen inte jag.
Så sjukt hungrig nu att jag måste försöka sova för att "bedöva" min hunger.
Orken till att gå ner och göra en macka, mja. Den tappade jag i skidbacken med Mohammed.

Höööörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0