trött som ett as.

Var vell någon timme sedan jag kom hem från Aläns.
Det var himla länge sedan man var såhär trött, bara idag har vi vandrat kanske 1,5 mil, och paddlat som en idiot med Patrik som var så himla trött att han helt plötsligt slutade paddla, han satt där mitt ute i ingenstans och strejkade.

Mammsen kom faktiskt förbi igår efter jobbet och berättade att min nya polle gått igenom besiktning, så nu är allting verkligen fixat. Fast man ska ju aldrig säga aldrig, den skulle ju kunna göra sig illa på vägen till Sverige eller vad vet jag.

Btw är jag ledig imorgon, och det blir underbart.
Nej nu är jag så trött att jag håller på att somna på tangentbordet.
bäst att kila till soffan.

Jag saknar Julia sjukt mkt.

Jag saknar min Julia,
din humor, personlighet och din sjuka förmåga att sprida glädje.
Hoppas vi syns snart för jag skulle behöva lite tid med min älsklingsbrud.


Kommentarer
Postat av: olivia

Altså seriöst bästa vän fyfan vad förlorad jag skulle vara utan dig .

Jag behöver dig , skulle nog aldrig klara mig utan dig. Jag hoppas verkligen aldrig att den dagen då jag måste ta reda på det.

Du får mig hel igen ,när jag är som mest trasig.

Du får mig alltid att le ,även fast jag inte har någonting kvar att le för.

Jag kommer nog aldrig kunna tacka dig på riktigt för det du har gjort för mig.

Du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betyder för mig.

Men jag är nöjd så länge du vet att jag finns precis här för dig och att jag ALDRIG skulle lämna dig .

Du kan sluta dina ögon och veta att aldrig mer är du ensam.

Jag älskar dig .

2008-09-09 @ 21:26:03
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/
Postat av: Din bästaaaste jullis.

När en stumm man kommer fram till mig och säger att en döv man hört att en blind man sätt att en förlamad man gå på vattnet och de är sant. Då har en lika stor lycka skett som när ja träffade dig.:) <3 Din Julls,

2009-06-04 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0