Alla vill till toppen och göra karriär.

Först och främst vill jag lägga in en och annan rad om Lotta.
Hon är nämligen i Umeå på tävling, och det verkar ju gå toppen där uppe :D
3 vinster hitills, grattis grattis!

Idag återstår huvudklassen som hon ska vara med i, igentligen med både Calibra och Cassino,
men Calibra har brutit käken :( vilket är himla tragiskt.
Micke fick ta med sig calibra till Uppsala för operation, och jag träffade på dom båda på morgonkvisten.
Calibra verkar må bra efter omständigheterna, jag som såg fram imot att få se dom på SM nästa helg :(
och helgen efter det är det ju Världscupen i Helsingfors, men hoppas han kan delta där.

BTW måste jag bara berätta för er gott folk att min mormis är rätt frän.
Igår var jag i Uppsala för att shoppa, snackade med mormis i tele under tiden, och hon ville verkligen att jag skulle köpa en boomerang jacka, jag ba: nej men så mycket pengar lägger jag inte ner på en jack jävel, men då var hon ju rätt hygglig och pröjsade.  Jag älskar dig.

Igår blev det även ett jäkla övningskörande, vet inte hur många mil jag körde, örsundsbro - uppsala,
uppsala - lundby, lundby - örsundsbro.
Mammsen är imponerad över min körning tydligen, hon tror inte ens att jag kommer behöva ta en körlektion :O
Jag har blivit väldigt inspererad av min kära syssling Emil Grass som tog det hur lätt som helst, inte en kärlektion har jag för mig ? grabben har talang.

Nej nu borde jag gå ut och hjälpa moder, hon har ju vart med mig hela dagen i stallet osv,
min uppgift är att tvätta bilden, INTE assnice.




En och annan bild på mina favvisar.
Ha det toppen hörrni,
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0