Call me so I can make it juicy for you.

Min bestis och jag sitter och väntar på att idol ska sätta igång,
och för att fördriva tiden så sitter vi vid datan och häckar.

Idag har jag haft morgonfodringen, lite kämpigt att gå upp 5 men vadfan. vad gör man inte för det man
älskar.  Red även Gunnar vilket var super! eller rättare sagt så är han super.

Jag är så lyckligt just nu, för idag har min stjärna enligt planerna lämnat tyskland.
Så imorgon står det en liten black beauty i Carres gamla box.

Nej men jag känner mig ganska tråkigt just nu och har inte så mycket mer att tillägga.
Men ha det så bra så gott folk och så lovar jag att berätta allt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0