Äta eller ätas.

Jag är grymt besviken på dig, eller igentligen inte för jag vet hur du fungerar, men bara grejen att jag ger dig chans på chans, och det ända jag ber dig om är att bara lägga ner och bete dig normalt för en gångs skull, är det för mycket begärt ? Om det finns två vägar att gå, antingen den bra eller den dåliga så väljer du alltid den dåliga.
Tror inte en sekund på att du är korkad snarare tvärt om. du är översmart! läskigt, för jag har bara insett att du inte vill mitt bästa, och jag antar att klacken måste sättas ner nu, banden måste klippas för det går ju inte att lära en gamal hund att sitta. right ?

Det känns i hela kroppen att jag har varit med om en hel del, förmodligen mer än vad dom flesta sextonåriga flickor faktiskt har gjort och kanske mer än dom någonsin kommer att göra. Jag har lärt mig en hel del, på både gott och ont.
Och tro mig när jag säger att jag har förändrats, för tiden lärde mig hur jag ska spela spelet ,som en av mina absolut bättre vänner Elsa Ekman som ni lär känna till vid det här laget sa till mig: "Hanna varför tror du alltid det bästa om allt och alla " ? jag har funderat mycket och länge på det. men nu har jag insett att det bara är dumt, för livet är en tävling, och ingen vill varken dig/mig något bra. Alla vill självklart uppnå bästa resultat själv, spelar ingen roll vad det angår: skolan, tävling eller killar, för precis varenda en där ute vill ha dom bästa betygen, vara bäst på tävlingen och självklart ha det bästa / snyggaste killen, det är ju för självklart.

Det jag vill komma fram till är att jag faktiskt kämpar, som en dåre! inte i skolan, det kan jag inte påstå för det vore fetaste lögnen, men jag skiter inte blanka fan i det, absolut inte.
Inte förns nu har min riktiga chans kommit, och och jag ser den verkligen, skarpt.
Skulle aldrig i hela mitt liv ge upp allt nu, all tid som jag lagt ner, och så mycket annat jag valt bort, pengar mm.
Jag är rädd för att få känna efter, det är anledningen till att jag alltid håller mig sysselsatt, det blir lättast så.

Godnatt Sverige / Hanna
som BTW ska upp kl: 5 imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0