Pretty lady

Imorse gick jag upp kl 6.
Den bästa körde mig som vanligt till stallet, har verkligen en egen taxi, skönt!
Satt på Titan redan kl: 7.15, mycket mysigt att rida ut sådär på morgonen, tur med vädret hade jag också.
Vid 8 snåret satt jag på Majsan, tyckte att hon också skulle få ha det lite bra så hon fick också gallopera lite på alla gröna ängar. Hon bockade som en dåre, haha! sötan då.

Och i eftermiddag har har jag faktiskt ingenting att göra i stallet, allt är fixat och klart. 
Ska kanske ta mig dit en snabbis för att byta täcken och lite så. 

Nu har jag bara en lektion kvar faktiskt, kan vara den tyngsta. 
Matte med Micke, usch. Jag blir deppig av bara tanken. 
Men Imorgon är det nationella så det är väl lika bra att gå dit och förbereda sig ordentligt.
Jag hoppas att det går vägen, det gör jag verkligen. 

Nej nu måste jag springa. Hörs. 
Hejs.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0