There was so many times, there was so many lies

Hej världen.
Kom hem från stallet för inte så länge sen.
Och snart är det skoldags, blir deprimerad av bara tanken, men vad ska man göra?
Jag skulle så gärna stanna hemma och bara göra ingenting, men jag tänker på det Anita sa till mig om att fightas med livet. Jag tänker göra det gott folk. .

Och imorse gick jag upp 06.30 eller någonting i den stilen, jag är härdad på morgonfronten helt enklelt.
Hoppade Majsan idag, och jag vet allvarligt talat inte vart jag ska börja, men jag har insett att jag är lyckligt lottat som har en sån talang att kunna forma till precis vad jag vill att hon ska vara. eller lyckligt lottad kanske är fel att säga. Jag tror helt enkelt att jag förtjänar det materialet som jag faktiskt har.

Nej shit alltså. star guality på henne kan vara förnamnet.

Och i eftermiddag ska jag till stallet igen och hoppa Titan.

HAHAHAHA. jag blev så full i skratt idag apropå ingenting. Det är helt fruktansvärt vad folk kan vara avunsjuka, och jag menar ifall man har ett stort behov av att dölja sin avundsjuka så ska man ju absolut INTE kläcka ur sig spydiga komentarer. Så patetiskt för det är så genomskinligt, ni är dåliga på att "inte bry er" tycker jag.

Idag blev jag förfrågad om att hoppa lite på Carisma ( eller vad den nu heter)
Känns kul när folk vill ha min hjälp, jag menar jag har precis fyllt 17 och vissa av dom är dubbelt så gamla.

Nej nu har jag brådis till school. 
Ni får en bild eller två på min star.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0