Got my whole life here in front of me

Mammsen och jag har legat och kollat på en massa gamla bilder.
Fett mysigt.
Blir lite halvledsen bara, insåg precis att jag kommer aldrig igen få ha min söta gustav vasa frisyr som jag faktiskt hade när jag var 4 bast. Aldrig igen få köra runt alla pojkar på min egen traktor med släpvagn bakom.
Aldrig igen använda den där sommarklänningen som jag faktiskt envisades med att ha under en vinter dagisfotografering.
 då det var -20 grader ute, med kepan bak och fram och bara vara allmänt stekig som jag var så bra på.


Shit, gustav vasa frillan.
Jag saknar det, måste nästan ta och klippa mig för att återuppleva gamla minnen.

Puss på Gustav vasa frillan. love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0