Du är en stjärna.

Igår kväll var det träning ute hos Anita på hennes gräsbana.
Kan ha vart en av dom kämpigaste träningar jag varit med om ( på ett bra sätt ofc )
Stannade även och grillade hos dom, helt underbar och ofattabar människa det där, jag ser verkligen upp till henne.

Innan jag träffade henne så ville jag aldrig se mina dåliga sidor, och ännu mindre göra någonting åt det.
Men nu ser jag det på ett helt annat sätt, jag blir sjukt inspirerad och efter varje träning och så blir jag taggad tills nästa gång  jag ska få rida och träna.

Som hon säger " Hanna du måste fightas mer med livet, du kan inte bara springa förbi allt och tro att det löser sig för det gör det inte."
Hon har så rätt och jag förstår precis vad hon är ute efter. Det är sjukligt jobbigt när man ska ta tag i sina dåliga sidor, men jag tänker inte sticka ner huvudet i sanden och låsats som om jag varken ser eller hör.

Och nu är det inte långt kvar i skolan, jag måste ge 110% nu, det finns faktiskt ingenting att be för.
För mig skulle det betyda vinst att gå ut ettan och veta att allt är fixat och klart, inte ha en massa skit hängande över mig som jag måste ta tag i senare i tvåan.
Få spendera en större del av sommaren på TZ, och jobba där.
Träna i massor för Anita.
Träna och tävla på Majsan och Titan.
Att få göra saker som jag älskar helt enkelt.

Nej nu ska jag slänga i mig lite lunch, sen vidare till stallet igen.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0