I was living like a wild child.

Sitter på natutkunskaps lektion, orken är verkligen borta känner jag.
Har inte fått någonting gjort alla så det lär bli råplugg hemme i helgen, VÄRT.

Igår var jag iallafall på träning.
Det går faktiskt sjukligt bra, jag lär mig fruktansvärt mycket och det är värt alla mil jag åker varje torsdag.
Ska försöka fixa satt jag kan åka dit och träna 2 dagar i veckan ist, det ger verkligen mycket.
På bara 3 träningar känns det som man sitter på en helt annan häst, fast egentligen är det ju jag som kanske börjar hitta knapparna.  WONDERBART!  fett fin är hon iaf min lilla älsklings Majsan.

Efter skolan ska jag och Becc på ett litet läkarbesök tsm (A).
Sen blir det skolbussen ut till Hormesta för att släppa svarta faran i maskinen.

Har även planer på att vålda Finis ikväll.
Myyys, kanske att hon har lust att gymma eller ngt, vi får se.

.
Puss ni vet vart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0