Little darling

Sparka, slå eller hata mig.
Det spelar mig absolut ingen roll, jag skulle aldrig släppa taget och det vet du!

Det största problemet är nog att du inte vill ta dig ur din "livsstil" som du så fint uttrycker det.
Det spelar mig inte heller någon roll, jag gör precis vad som krävs!
låser in dig eller binder fast dig, och gissa vad? allt för att jag älskar dig! och allt du gett mig genom åren. Herregud!
det är läge för mig att visa vad man har RIKTIGA vänner till.

Har du faktiskt tänkt på att resten av ens "vänner" inte finns där när det strormar som mest? 
Man har några få som man kan lita på, eller kanske bara en.
Jag har en och det är du.
Fightas med livet, och när du stupar så finns jag här och tar emot dig.

Puss min ögonsten
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0