Dunder på dagen

Dagen har verkligen varit dunder rakt igenom.
Kusen gick strålande, hoppade som en miljon, vad mer kan jag egentligen begära?
Anmälde mig till två klasser men underlaget blev så himla dåligt när det regnade hela dagen.
Eftersom hon gick kanoners fick pris och grejer i första klassen så strök jag mig till andra.
Hon är värd för mycket för att hon skulle gå omkull eller någonting på ett skit-underlag i en skit-klass.

Bilder kommer förmodligen.
Nej nu måste jag avrunda för jag tror att älskling är här vilken sekund som helst.
Puss då!



Kommentarer
Postat av: linnea

Gud vad kul :D Grattis gumman!

2009-06-14 @ 11:51:11
URL: http://neawestins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hallå, jag har försökt fått tag på dig i flera dagar!

2009-06-14 @ 18:08:17
Postat av: Sandy

Jag vill komma och titta, och se din nya häst? När får jag kommaaaaaaa

2009-06-15 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0