Stjärnor finns där

Bloggen är inte prio 1 numera.
Men jag tänkte försöka hinna med att skriva ihop ett litet inlägg innan jag faktiskt åker bort (igen).

På söndag åker jag till Anita i för att trimma formen lite.
På fredagen är stora dagen ;D
Åker till Falkenberg med Anitas i hennes lastbil och en massa folk.
Ska bli så sjukt kul, taggad till 1000! Det är ett stort meeting så jag kommer förmodligen hem på måndag igen.
Jag har kollat upp lite hur långt tid det tar att åka dit, och ÅTTA HELA TIMMAR ska hon stå på lastbil, insane!

Nu ska jag packa ihop alla grejer och dra mig till mammi, hon är i norrland så jag har semester med andra ord, underbart!
Älskling kommer hem från stockholm och gör mig sällskap inatt.

Nej nu har jag inte tid.
Puss då.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0