Baby I`m back

Galet stressad, om några timmar bär det av till Hallstahammar igen ;D wiiihoo!
Jag har inte packat till varken hästen eller mig, inte ridit eller någonting.
Och mitt allt, min andra hand mammsen är i england med Lotta.
Tror att jag känner mig extra stressad för att hon inte är hemma och styr upp allting som hon brukar göra.

Det är verkligen 1000 bollar i luften just nu, och jag klarar inte ens av att plocka ner en.
Anita frågade mig precis om jag vill följa med till Örebro på Fredag - Lördag och starta.
Vem vill inte? :O men herregud hur ska jag kunna hosta upp mera pengar.
Falkenbergs trippen var långt ifrån billig, och nu blir det en till liten tripp.
Aja, jag försöker intala mig själv att det löser sig, det gör det alltid.

Tur att jag har mina två sponsorer.
Mamma och Pappa, jag älskar er!
Det är ni som gör det omöjliga möjligt.

Nu har jag brådis.
Tar moppen till stallet och skyndar på som en dåre.
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0