Baby you have become my addiction.

Nu känner jag för ett litet inlägg faktiskt.
Har hänt så fruktansvärt mycket under denna lilla period jag har varit ifrån min lilla blogg.

Igår jobbade jag iaf på TZ. Trivs verkligen där, jag menar alla människor där är så lätta och liksom " rakt på sak " vilket jag uppskattar. 

Kvällen spenderades med Amalius, vilket var mycket myyys;D Helt bedårande flicka btw! <3
Gick över Till Andreas lite senare, vilket var trevligt.

Nej nu är jag övertrött så det är bäst att hoppa i säng. 
Godnatt. 
 ( Och helvete, det går inte att ladda upp bilder) jag som hade en så himla fin på mig och min skönaböna: Aja, ni får se den en annan dag gott folk. 

Hejs.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0