Work it, make it, do it.

Var ett bra tag sen jag var såhär krasslig.
Fy helvete, har feber och det skulle inte förvåna mig om jag hade halsfluss. 
Kul jul, jag menar jag fyller faktiskt 17 om två ynka dagar.

Ingen skola för mig idag med andra ord, imorse fick jag även min efterlängtade sovmorgon som jag inte haft på tre månader eller vad det nu är, ja nice var det iallafall.

När mammi kommer hem beger vi oss mot Hormesta, får se vad jag pallar med där ute, borde sitta på en häst eller två egentligen, och dum som jag är så antar jag att det blir så, om inte mori stoppar mig, men jag menar hon är en sådan typ som tycker att man ska ta i mer och springa fortare, om ni förstår. Medans min pappa blir livrädd om man berättar att man känner sig krasslig. Då är det ungefär den här reaktionen: Polis, brandkåre, ambulans, vi måste åka nu annars kan det vara slutet. HAHA. lol på den.

Förövrigt befinner jag mig i en liten svacka just nu, sorgligt men sant.
Det som lyfter mig när jag är nere på botten är att det kan bara bli bättre.



Skönt var det, I miss Kreta.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar dig Hanna Belin

2009-04-30 @ 01:52:34
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0