What goes around comes around.

Du lämnar mig nu för att du tycker att det här är glassigare för stunden.
Suck, hon lär sig aldrig.

Du är en vuxen människa och gör som du vill, jag har absolut ingenting att säga till om.
Och vill du umgås med dom är det ditt eget val och snedsteg. Men jag hoppas verkligen inte att du inte nämner mitt namn, för jag lovar dig, saker och ting mellan dig och mig skulle förändras.

Jag är glad att jag är ifrån skiten. Stanna om du vill men vi vet båda hur det slutar.
Och jag fattar inte att du kan vara så trångsynt liten människa som inte ser rakt igenom dom.

Låten är passande, what goes around comes around.
Herregud, nu när jag tänker efter.
Vad glad jag är att jag  faktiskt lyckades ta mig ur allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0