Varför leva om man inte känner att man lever!?

Har precis krypit ner i sängen på lindvägen 14, inte ofta man är hos pappsen. men när jag väl är här inser man hur mycket jag saknar honom, min pappa är faktiskt en himla fin människa.

Imorgon ska jag och Annika (pappas sambo) upp kl:5.
kommer nog inte bli assnice iochmed att jag är trött redan nu.
Men jag tycker att det ska bli mysigt att träffa Lotta imorgon, så det är tamefan värt det.
( ska ha morgonfodring)

Imorgon kommer jag tänka en hel del på min bästavän som nämligen ska stoppa ner en liten camera i magen,
gastropi ? haha nej jag vet inte vad det heter, kommer nog aldrig lära mig heller!

Och imorgon gott folk beger sig min stjärna från Tyskland och det kommer att bli fett spännande att träffa den.

Nej men nu kom pappsen upp till mig för att meddela att han tänker stänga av internet, min broder är nämligen inte att lita på, han kan sitta uppe hela natten om han får.

puss och natti / Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0