trååååååååååk

Halloj gott folk :)
sitter i skolan och har lunch rast. inte assnice för vi har så jävla långa raster och det är lite långtråkigt.
Har bara en lång lektion kvar, kommer inte ens ihåg vad det var för lektion.

Ska ifa bli underbart med helg, inte speciella planer förutom att jag ska ha morgonfodringen imorgon,
är faktiskt himla rädd för hur jag ska reagera när han inte står där och tittar ut genom sitt fönster på morgonen:(
han som alltid såg så överdrivet lycklig ut.

Vårat cp fitt internet fungerar fresten inte hemma hos oss just nu så det lär bli snålt med bloggandet,
igår när jag kom hem så funkade inte mitt internet , men alla andras fungerade, och så började jag rycka i en och annan sladd,. men nu fungerar inte internet på någon data förstår ni, haha, duktig hannis ;D

nej men nu har alla andra dragit in på lektion så jag lär ju göra detsama,
HÅÅÅÅÅNGEL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0