Med så mycket plast i kroppen att du går och panta.

Kom nyss in från en lång promenix med mammsen, och den var välbehövd kan jag lova.
Vi har nämligen varit och lämnat in bilden på service, så jag övningskörde dit och så knallade vi hem.

Har som sagt varit ledig idag, skönt med sovmorgon och bara ta det lingt såhär mitt i veckan,
på morgonkvisten var jag uppe i spåret och körde några varav. Så idag har jag varit duktig flicka med andra ord.

Har även pluggat en hel del matte, men nu har jag en skrivning på engelska som jag faktiskt inte har gjort.
Får vell sitta uppe inatt och göra den eller något, vägrar att komma dit och inte ha gjort något.

MIchael Schultz ringde idag :D
På måndag lämnar min stjärna Tyskland ! HÖHÖ (hannis överlycklig).
Så det beräknas vell att den ska vara hemma på Lundby på Onsdag kväll.
Nu är jag laddad till 1000 att börja om igen, ny start, ny häst! kan inte bli bättre.

Det känns så fruktansvärt bra, för jag vet precis vad jag vill med mitt liv! hela tiden har jag varit målmedveten, självklart har det varit tungt och jobbigt ibland, men det har aldrig funnits någon tvekan i det jag gör. 
Stöter på människor som mår dåligt på alla möjliga olika sätt och vis, jag kan nog faktiskt inte riktigt känna medlidande för dom i alla lägen, för jag vet inte riktigt hur det känns att vara deprimerad på riktigt.

Nej nu måste jag ta och skriva min engelska, för imorgon ska jag upp och ta 876:an och hjälpa Lotta i stallet.

Jag älskar låten, en snutt av mig och Elsis pepplåt.

Hurry up and wait
So close, but so far away
Everything that you always dreamed of
Close enough for you to taste
But you just can't touch

You wanna show the world but no one knows yours name yet
Wonderin' when, where and how you're going to make it
You know you can if you get the chance
In your face and the door keeps slamming
Now you're feeling more and more frustrated
And you getting all kinda impatient
Waiting, we live and we learn

To take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time



Hittade en bild på mig och min underbara gamla ponny,
höhö :) det där var ett bra tag, och det var länge sen man såg Prisse, undra hur han har det nu
och om han ens är vid liv,

JAG SAKNAR DIG PRISSE PLUTT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0