The Best Damn Thing.

Imorgon ska smid 1 till Alnäs, och jag ser verkligen fram imot det.
Så ikväll återstår packning, hämta lite grejer hos pappsen, ut och träna.
Vi kommer att vara borta från Måndag - Tisdag, och enl lärarna kommer vi tydligen vara "trötta" på onsdag så vi fick ledigt vilket jag tycker var ganska hyggligt. 
Då återstår bara torsdag - fredag.
Torsdagen lär ju bli ganska soft den med, ska åka till stallet på förmiddagen och sen har jag vell 3 lektioner på eftermiddagen.
ASSNICE.

Olivia övernattade hos mig igår natt vilket var nöf som vanligt.
Var förbi uppsala en snabbis idag också, inhandlade lite nödvändiga saker inför imorgon,
hälsade även på min kära moster och mina underbara kusiner.

Igår hade jag även morgonfodring, var livrädd för att komma dit utan att min älsklings Caras var där. 
men det gick hyffsat bra, klart jag är ledsen som ett cp, men jag var nog så pass förberedd och förstod innerst inne att det här var det ända rätta. Jag har gjort precis allt som står i min makt för att det skulle bli bra, när han var dålig så fixades det på en gång, pressade honom inte för hårt för jag var väl medveten om att han var skör, men nu är det som det är, och det spelar faktiskt ingen roll hur mycket jag vill ha tillbaka honom, för det är en omöjlighet. 

Men nu är jag faktiskt taggad till att börja om från noll.
Vill att min nysa häst ska komma hem från Tyskland satt jag kan börja träna och tävla som vanligt.
Och nyfiken är jag, har som sagt aldrig sett den, den lilla jag vet är att det är ett sto, svart, 5 år och har tävlat 1.10 - 1.20.
Men jag tror att det kommer ta 1 - 2 veckor tills den kommer, det tar ju ett bra tag allting.

Nej men nu måste jag försöka få tag i Lisas nummer, och springa iväg till pappsen en snabbis.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0