Grand canaria - Puerto de mogan

Pappsen hade en liten överaskning till mig och broder idag,
det är nämligen så att jag, pappa, annika, brorsan, farmor och farfar åker utomland nu såhär fram mot höstkvisten ;D.
Och jag vart så himla glad för det var ingen sånhär "hej vi tar ett plan dit och så får vi se vart vi hamnar" nejnej det är ett svindyrt hotell, pappsen har kostat på oss med andra ord,  1000 tack till min underbara far!

Den 23:e okt lämnar vi regn och kyla och beger oss mot sol och bad, låter ju helt fantastiskt tycker jag.

Här kommer en och annan bild på stället jag kommer spendera mest tid på, det kan jag säga såhär på förhand,
kommer ligga i en solstol en hel vecka, bara sola, bada och göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt, det är mitt mål gott folk.




BTW ska jag upp och ha morgonfodring imorgon, jag ser fram imot det, verklgen!
Jag saknar fam Schultz som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0