Du har inte en aning.

Fy satan vad fränt, man har sina perioder i livet då allt ibland är underbart och ibland är det rena rama helvetet. just nu är jag i jävligt bra form, jag hoppas att det förblir såhär, vilket det självklart inte kommer att göra men man kan ju alltid hoppas.

På torsdag åker jag till Gran Canaria vilket jag verkligen ser fram imot, och nu är det väldigt nära.
Bara få ha en hel soft vecka med sol och bad, kan ju behövas nu när man är ser ut som snövit osv.
Jag ska tänka på er kära vänner här hemma när jag är på fetaste hotellet  och ligger i solstolen,  när livet leker helt enkelt.

HAHA, idag slutade jag 15.30 och bussen till stallet gick typ kl: 16.42 någonting, då loggade jag in på msn och min kära vän Egon skrev till mig att dom kunde hämta upp mig och köra mig till stallet om jag ville, och fan så snällt, tack så mycket, du gjorde min dag <3

nej nu ska jag kasta mig in i duschen för imorgon ska jag upp kl:05.00 och ha min special idrott, kan låta kämpigt men om en vecka tycker jag synd om er som befinner er i Sverige.
Ha det <3



Och Olivia är en grym brud, men vi är nog tamefan skönast tsm.
som sagt vi tycker synd om dom som inte får umgås med oss,
Jag älskar dig, Jag älskar oss.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar dig.

2008-10-21 @ 18:18:30
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0