:@

NU är jag bitter på hög nivå.
Har för en gångs skull pallrat mig iväg till skolan i tid och allt, men nej då har vi ingen lektion.
Ramin våran klassföreståndare påstår att han har ringt och pratat in på telefonsvararen, men icket!
Och då kommer man snabbt på en plan B, ja men fan va nice då kan jag ju ta en buss till stallet och rida så kan jag åka hem efter skolan.
Då går man in och kollar på UL hur bussarna går, och självklart så hade jag missat bussen men 3 min, ibland är livet bara för underbart.



HAHA, jag vet att jag laddade upp den här bilden i förra inlägget, men den bilden är nog den enda som får mig att skratta just nu.
Och nu råkar det vara så att vi är liiiite snyggare och liiiite bättre än alla andra.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha alltid vi och göra sånna grejjer , vi är ju för underbara bästavän

2008-10-06 @ 09:51:49
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0