You change your mind like a girl changes clothes.

Jah sitter faktiskt hemma i soffan just nu och kollar på TV med datan i knät.
Åkte in på en första lektion, sen skulle jag haft håltimme i ungefär 3 timmar och det känns ganska ovärt att sitta där och häcka så länge när man egentligen skulle kunna vara i stallet, men på den tiden hinner jag ju inte åka till stallet och tillbaka till skolan.
Men vi har prov i naturkunskap på fredag så Per tyckte att jag lika gärna kunde plugga hemma och det är vi tacksamma för.

Jag hittade mammas gömställe av Marabouen vilken jag också är hyffsat lycklig över.
Förövrigt tänkte jag ta en buss som går runt ett till stallet, like bra att åka lite tidigare så kommer jag ju hem fett tidigt vilket inte hör till vanligheterna.

Nej nu måste jag nog käka om jag ska hinna med bussis.
Uppdaterar lite senare då.
<3

Här har vi en bild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0