So make up your mind cause it's now or never.

Jag och Lisa fisa sitter i akvariet och gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Mitt måtto här i livet förövrigt.

snart börjar matte lektionen och jag känner mig fett trött och borta, gick och la mig kl:1 och gich upp vid 5.
nej fyfan, det sög.
Och klockan 17 ikväll ska jag träna med Majsan, och jag ser verkligen fram imot det, har även bytt bett till ett gag, tror att det kan bli toppen.
nej nu måste jag kila, min moder hotade mig senast i morse om en massa saker som kommer att hände ifa jag inte kommer i tid, men jag menar hur länge har hon inte gjort det?  och sen när jag inte brytt mig? det blir ju knappast ngn föändring.

aja, hångel på ett tag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0