Poker face.

Tidig uppgång för min del imorse, sex ringde min klocka, och det var inte assnice ska jag tala om,
men jag tog mig igenom det precis som alla andra dagar.
Morgonfodring och allt gick som planerat, hoppade även majsan, vilket gick bra och jag tror äntligen att jag har fått det som jag så länge har letat efter.

Kvällen har spenderats i soffan då jag har tagit mig en titt på ensam mamma söker och sanningens ögonblick, wonderbart.

Igår var SötSandra här vilket var himla trevligt och vi knallade även till Anderssons ett tag, haha, jag kan ju inte säga annat än att Kristoffer är underbar och jag tycker att han är stört skön rakt igenom.

Det finns en jävligt söt pojke som jag mer än gärna skulle vilja presentera för er gott folk,
men jag kan inte/ska inte.

Nej nu borde jag krypa till sängs så att jag orkar upp ur sängen imorgon, vilket jag inte har gjort på senaste tiden, som i sin tur har ledit till en hel del negativa saker. Skärpning på mig.


Sandra, utan tvekan är du den coolaste, jag ser upp till dig hun <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-09 @ 22:37:52
Postat av: Sandra

Massvis med kärlek till dig hun! <3<3

2008-11-09 @ 22:39:01
URL: http://zassabrassa.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV; Jag älskar dig också gumman.. :)<3

2008-11-10 @ 12:43:17
URL: http://zassabrassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0