Nu är det obehagligt nära.

Klockan är mycket, imorgon drar jag och jag har inte ens packat! borde duscha, städa och allt där imellan, jaja det löser sig! det gör det alltid.

Dagen började med att jag åkte moppe i stallet i vanlig ordning.
Fram mot lunch åkte jag och ett gäng och käkade på ngt ställe, sedan blev det badning av hela slanten.
Kvällen spenderades hos farmor&farfar, god middag och även pengar fick man, me like!
Och sedan bar det av till hjälsta för att hämta mammsens kära cykel.
Nu sitter jag här, fel plats vid fel tillfälle.

Måste lägga in en rad om Olivia med,
älskling vet du? att jag kommer sakna dig som ett cp!
du har en speciell plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer att kunna ersätta.
Hoppas bara på att våran vänskap så stark när jag kommer hem att vi kan fortsätta umgås, eller vem vet, jag kanske förvandlas till en falsk person bara sådär, HAHA

jaja, nu ska jag ifa hoppa in i duschen och sen göra ett sov.

HÅNGEL DÅ <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

snart åker vi <3

2008-07-28 @ 00:29:57
Postat av: Olivia

2008-07-28 @ 00:38:01
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag älskar dig bästa vän och du ska veta att jag aldrig skulle kunna gå vidare utan dig

2008-07-28 @ 00:39:14
Postat av: Olivia

Fitta också jag saknar dig redan

2008-07-28 @ 18:28:26
Postat av: Olivia

Nu är hon hemma , min fristad ,min bästa vän .

2008-08-17 @ 23:42:50
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0