My life is brilliant

Mormis kom precis innanför dörren, hon vill att vi ska åka på någon slottsvisning i skokloster,
hade gärna spenderat dagen på något annat, men nu är det ju faktiskt så att jag åker bort nästa måndag ;D vilket innebär att jag inte kommer kunna träffa släkt/familj på ett bra jäkla tag! så man får vell ställa upp för laget känner jag.

Är i ett sjukt behov av Oliven just nu, grejen är den att jag verkligen måste prata med henne NU, fast det vore ju lite halv taskigt att ringa eftersom jag faktiskt vet att hon alltid sover den här tiden:/

Igår kväll hände en väldigt underlig sak! eller igentligen inte, jag visste att det skulle komma men inte när.
Jag om någon förstår precis hur du känner i just detta ögonblick.
Grejen är den att du gjorde mig frutansvärt illa, men det är lungt nu! för jag har kommit över det/dig.
Saker och ting förändras, man får leva med det helt enkelt.

Funderar på det där med Tyskland hela tiden, det som bara var en dröm för någon dag sedan är idag verkligenhet.
Är himla stolt över mig själv måste jag erkänna, för hur många 16 åringar skulle våga åka själv utomlands? utan föräldrar eller någonting, det är ett stort steg,  men vågar man inget så vinner man inget.
Nej herregud vilken chans, och en sak kan jag lova, detta är bara början gott folk,

nej nu är mormor galen, jag måste klä på mig.
tack mig mig / Hanna


Kommentarer
Postat av: linnéa

Oj, tack! Har du läst länge? Vad skall du göra i Tyskland förresten? stor kram linnéa

2008-07-23 @ 22:20:36
URL: http://flyfranallt.blogg.se/
Postat av: jennifer

ha så kul :) kommer sakna dig <3

2008-07-24 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0