....

Hej påre!
Lång dag idag, gick upp kl 6. för att åka till stallet och ha morgonfodring i vanlig ordning, gick toppen verkligen!
eftersom att jag inte kan "hoppa" Caras så blir det bommar på marken i stort sett varje dag, för att träna in ögat nu när Tyskland närmar sig, vore ju lite halvpinsamt om när man kommer till Thomas och inte kan komma rätt på ett jäkla hinder, nej usch och fy! det vill jag inte utsätta mig själv för.

Dagen har spenderats i solstolen, och det har gett resultat! men jag erkänner att jag igentligen hatar solen, det är frustrerande! svett, insekter och tro fan inte att man kan sova i värmen heller, nejnej där ligger man och plågar sig själv,  det värsta av allt är vell att färgen går bort lika fort som den kommer, sorgligt men sant.

Mot kvällningen så satte jag mig på cykeln och det bar av till Hjälsta.
Igentligen cyklade jag vell dit mest för att kolla på deras tv, för dom har ju faktiskt en kanal som vi inte har :(
Lotta var ifa med i samsung super leauge med Calibra.
2 ner och jag vet inte vad jag ska säga om rundan, han hoppade fint som attan men dom fick vell ngn miss där,
nu är det OS här näst och jag kan lova att dom är taggade till 1000,  jag håller alla tummar jag kan, för JAG VET att dom kan.

Har förövrigt haft en strålande kväll hemma hos min bästa vän, och tur som man har så fick jag hämtning av Rune, på motorcykel HAHA, menmen det är ass nice helt enkelt.

Ringde mammsen idag, hon är ju uppe i norrland, faktiskt första gången på länge som jag saknar henne och hon mig,
det som känns lite halvjobbigt är hon kommer hem på måndag och då kör hon mig till arlanda, vilket betyder att vi inte kommer att kunna umgås på 4 veckor,  men som sagt jag måste ta den här chansen, ska jag nå dit jag vill finns det inga genvägar! jag vet inte hur och inte när, men dit ska jag! så är det bara.

mormis ville komma och sova hos mig satt jag inte skulle bli ensam 3:e natten i rad, tycker att det var ganska gulligt av henne, det där med gulligheten ligger vell i släkten antar jag :) haha.
Just nu står hon och tvättar fönster, snacka om överskottsenergi.

Nej ni, nu ska Hannis göra ett sov.
ha en toppen kväll/natt gott folk!
puss då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0