Westerlundska eller Tyskland ?

Ett svårt val,
studier eller det som står mig absolut närmast om hjärtat!?
känns ju inte värt att hoppa av smid nu i början, och plugga ska jag ju! men nu eller om ett år... hm, det är frågan.

Elsa har fått internet i Tysklans nu, så hon har skickat en del bilder och vi hade en pratstund vilket var toppen, att få bolla alla problem med henne igen,  LOVELY! jag har sagt det förut men säger det igen,
JAG SAKNAR DIG SATT DET GÖR ONT HJÄRTAT!

Just nu sitter jag och Olivia med varsin data i knät, haha, vi har så sjukt kul helt enkelt.
Sitter och diskuterar en massa gamla människor, mer eller mindre populära..
Men kul har vi! och vet ni vad? skadeglädje är äkta glädje. Underbaringen Elsa har fått internet i tyskland nu, hon skickade några bilder på msn och vi har snackat en hel del!    Just nu står jag inför ett svårt val,   Tyskland eller Westerlundka? hmm klurigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG SÅ DET GÖR ONT <3<3

2008-08-24 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0