Kom över det du inte kan påverka...

Har en jobbig period att vänta in nu, är väl medveten om det!
känns skönt att få veta om det en tid innan det hela bryter ut så att det inte kommer plötsligt.

Det gör så ont för mig,
klarar inte ens av att rida dig själv längre, jag känner precis vart din gräns går, hur, vart och när du får ont.
när jag tar hand om dig, borstar osv kollar du på mig med dina stora ögon och ditt rosa nosludd,
börjar putta och slicka mig i ansiktet, och jag är helt säker på att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig.

Den andra september, då står vi där, du och jag Caras.
Du ska få ha på dig din fina grimma med rosa nosludd, och jag ska hålla i dig, det lovar jag dig!
kommer må fruktansvärt dåligt efter det där, men vi har gått igenom allt, och jag lämnar dig inte i sticket älskling.

Carre barre, hur i helvete ska jag kunna gå vidare utan dig?!

söt som socker, caras du är min solstråle <3



Kommentarer
Postat av: Elsa

Baby då :(

Jag finns här .. det vet du, oavsett hur många mil som än är mellan oss !!

2008-08-24 @ 19:24:37
Postat av: Olivia

Du vet att jag är med dig varje stund , varje motgång.

Varje gång något känns tungt så är jag där för dig .

För jag kom hit med en börda och det känns så mycket lättare nu när jag funnit dig , och älskling du ska vet att jag aldrig skulle kunna gå vidare utan dig.

2008-08-25 @ 16:12:10
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0