Inte konstigt att man tvekar.

Sitter hos min bästa vän Olivia just nu, vi har lekt och busat hela kvällen, och mer lär det ju bli.

Morgonfodring imorse, gick mycket bra, inte speciellt jobbigt eftersom det bara är 9 hästar hemma eller något sånt.
Lotta har även kommit hem från OS, super kul att träffa henne igen.

Micke åkte till Tyskland för ngn dag sen,
och jag tror även att en liten överaskning väntar på mig, eller jag vet,
skulle hemskt gärna vilja berätta vad, men kan inte göra det precis nu,
när allting är är klart lovar jag att berätta gott folk :)

kan inte förklara med ord hur jobbigt det känns med carre,
inte ens ngn ide att förklara,


Kommentarer
Postat av: andra halvan ;)

har han hittat en häst åt dig här eller ?? Tell me <3

2008-08-31 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0