Du kommer aldrig ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blir brant.

Inte länge sen jag landade på arlanda, och nu sitter man äntligen hemma med sin efterlängtade dator i metropolen Örsundsbro.

Det var nog väldigt länge sen jag har varit såhär ledsen för att lämna en speciell plats och speciella personer,
TYSKLAND!  dom här tre veckorna har varit en av dom absolut bättre perioderna i mitt liv,
lärt känna så fruktansvärt mycket nytt folk, skönt med lite nya ansikten.

Har som sagt varit hos en av tysklands bättre beridare och tävlinsryttare,
THOMAS BRANDT,
jag har  gått framåt som bara den, stormsteg skulle man vilja säga,
Thomas är absolut en ny idol! sjukt talangfull.

Att lämna den bästa Elsa idag, jaa :( det gjorde så fruktansvärt ont i mig helt enkelt!
vi har gått i med och motvind tilsammans, och vi klarar allting bara vi har varandra.
Idag var Elsa tvungen att åka med på tävling med Thomas, vilket innebar att Alexandra/ Alex skulle köra mig till Hannover flygplats.
Var inte superkul att ta farväl till Elsis när Thomas stod bakom och vi båda började gråta som galningar :S
Men jag kommer igen, ingen aning hur och när, men kommer det kan jag lova att jag gör,
som sagt så lätt blir ni inte av med mig ;) haha.

En person som har imponerat stort på mig är Alex, en tjej som har jobbat där i över ett år,
det är tufft jobb, men hon är en stark människa både psykiskt och fysiskt, jag beundrar dig vännen.

Marwin ( gay lort, murris)
Denna pojke missar man inte, lite egen måste jag faktiskt säga men fruktansvärt rolig,
många härliga kvällar/nätter man har snackat så det förslår, han är ingen hejare på engelska men när killen har fått i sig lite good water och lemonade så går truten i ett.

Den tredje tjejen kallar vi K för hennes namn kan man inte ens utala så då är det nog inte vidare att försöka sig på att skriva, vi är det bästa team på tävling, HAHAHA, Thomas skriker, K gråter och Hannis skrattar, mjo vilket team.

Kristian en kille som jag hittade på en fest, eller nja jag hittade vell inte han, det kanske var tvärt om.
han hörde ifa av sig efter det och nu har vi bra kontakt. Kan utan tvekan säga att han gillar mig skarpt! vem skulle åka till Sverige med bil för att träffa en tjej liksom,  nej han är inte en mängden.

I lördags var jag och ett par sötnosar iväg till Riders Party, det var coolt som bara den! Tysklands bästa young riders och vi såklart, toppen som avslutning på det hela, och bilder kommer, har nog ett tusental sjuka bilder som är seee värda, haha

Idag skrev jag en liten lapp till Elsa innan jag drog mig mot Sverige,
la den på sängen och skrev en massa saker som betyder mycket för oss, och att hon har gjort en stor skillnad i mitt liv, måste nästan skriva ner det bara för ni ska få ta en liten del i hur fin person hon är.  såhär skrev hon:

Fan Hanna.... Vad jag saknar dig!
Du anar inte hur jävla mycket jag älskar dig (K)
Du är en på miljonen och jag började gråta när jag hittade brevet <3
HÅNGEL .

Det får avsluta för dagen för nu ska jag göra ett sov,
Hångel och allt där imellan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh älskling <3

2008-08-24 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0