Du har ingen rätt att checka ut nu..

Den här dagen har varit toppen rakt igenom,
gick vell´upp runt 8, och då tog jag 876:an mot strägnes för att ta hand om min älskade kuse.
Han är huuuur fin som helst nu, tragiskt som fan att tisdagen närmar sig med stormsteg, för jag har verkligen hittat knapparna nu..

efter lunch någon gång begav jag mig mot westerlundska,
fick även lift av Lisa vilken innebar att jag slapp bussen, as nice på det!
hade 2 riktiga normala lektioner kan man vell säga.

Fresten ringde Micke idag och berättade att han hade hittat häst till mig från Pär-ola så vem vet, kanske beger mig och tittar på den ngn dag, och sen ska han åka till Tyskland och titta vidare där.
Känns inge vidare toppen att bara hoppa på en ny häst, för den här gången vill jag ha en häst som verkligen passar mig.
Nej nu ska jag och oliven ha ett hejdå nöf, 
ha det <3


Kommentarer
Postat av: O.O.B

Pär-ola "Nysis" Nyström

HAHAH

2008-08-29 @ 13:57:41
URL: http://likelaikaloveshersputnik.blogg,se
Postat av: Elsa

Åhh fatta hur härligt det var att träffa micke igen :D OCH jag fick visa Liason :O hoppa och allt , runt 1.40 :D LYCKA !

2008-08-29 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0